Nejčastější dotazy
Vážení zákazníci,
děkujeme vám za důvěru, kterou vkládáte do našich služeb. Abychom vám co nejvíce usnadnili řešení vašich dotazů a případných problémů, připravili jsme podrobný přehled nejčastějších otázek spolu s jasnými instrukcemi, jak v jednotlivých situacích postupovat. Vaše spokojenost je naší prioritou, a proto vás prosíme o spolupráci dle níže uvedených doporučení.
Reklamace
1. Chybí mi zboží v objednávce
Pokud zjistíte, že ve vaší objednávce chybí nějaký produkt, velice nás to mrzí. V takovém případě prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu. Ve své zprávě uveďte číslo objednávky a kód produktu, který chybí. Telefonické řešení není možné, protože potřebujeme mít tuto skutečnost písemně zaznamenanou. Písemná forma nám umožňuje efektivně vyřešit váš požadavek a současně slouží jako záznam pro další komunikaci.
2. Poškozené zboží v krabici
Pokud jste obdrželi zboží, které je poškozené, omlouváme se za tuto nepříjemnost. Prosíme, abyste nám zaslali e-mail s podrobným popisem poškození a přiložili fotografie dotčených produktů. Nezapomeňte rovněž uvést číslo objednávky, abychom mohli váš požadavek rychle identifikovat. Tento krok nám umožní situaci rychleji a přesněji vyhodnotit a najít vhodné řešení. Telefonická domluva v tomto případě není možná, protože potřebujeme písemný podklad k vyřízení reklamace.
3. Nepřevzal(a) jsem zásilku kvůli poškození
Pokud jste zásilku odmítli převzít z důvodu poškození, žádáme vás, abyste nám e-mailem zaslali číslo objednávky. Pokud je zboží skladem, zašleme vám novou zásilku co nejdříve. V opačném případě vyčkáme na vrácení původní zásilky a poté zajistíme její náhradu. Pro efektivní sledování průběhu reklamace si vaši objednávku přechodně uchováváme v systému, kde sledujeme její další pohyb.
4. Záměna zboží
Pokud jsme vám omylem zaslali jiný produkt, velice nás to mrzí. Zajistíme zpětný svoz zboží prostřednictvím společnosti DPD. Domluvte si prosím, termín s kurýrem, zabalte zboží do původního obalu a předejte jej. Jakmile nám bude zboží vráceno, okamžitě zašleme správný produkt, případně celou zásilku, pokud se jednalo o kompletní záměnu.
7. Prošlé datum expirace
Pokud jste obdrželi produkt s prošlou dobou trvanlivosti, velice se omlouváme za toto pochybení. Prosíme, zašlete nám e-mail s fotografiemi produktu, jeho EAN kódem a viditelným datem expirace. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době. Rádi bychom vás ujistili, že máme zavedeny kontrolní mechanismy, které takovým situacím předcházejí, ale v ojedinělých případech může dojít k lidské chybě. Vaše zpětná vazba nám pomáhá tyto procesy neustále zlepšovat.
8. Kompenzace za poškozené nebo nedodané zboží
V případě poškozeného či nedodaného zboží nabízíme následující možnosti kompenzace:
- Vrácení finančních prostředků na váš bankovní účet. V tomto případě nám prosím zašlete číslo účtu, na který máme částku vrátit.
- Slevový kód na příští nákup ve výši hodnoty poškozeného nebo chybějícího zboží. Tento kód má neomezenou platnost a lze jej uplatnit v sekci "Dárky a slevy" na našem e-shopu.
Ostatní dotazy
1. Dostupnost zboží
Chápeme, že některé produkty jsou velmi oblíbené a jejich nedostupnost může být nepříjemná. U sezónního či občasně naskladňovaného zboží doporučujeme využít funkci "hlídání dostupnosti" na naší webové stránce. Pokud se jedná o zboží z pravidelných dodávek, rádi vám po emailovém dotazu poskytneme přibližný termín naskladnění.
2. Kdy mi dorazí zásilka?
Doručení zásilek obvykle trvá 2 až 4 pracovní dny od expedice. Jakmile je vaše zásilka odeslána, obdržíte e-mail s číslem pro sledování, díky kterému můžete sledovat pohyb svého balíku. Pokud se zásilka delší dobu nepohybuje nebo doručení trvá neobvykle dlouho, kontaktujte nás prosím e-mailem. Vaši reklamaci obratem předáme přepravci a průběžně vás budeme informovat o stavu řešení.
3. Sleva 5 % pro nové zákazníky
Každý nový zákazník, který se zaregistruje k odběru novinek, obdrží do 24 hodin slevový kód na 5 % slevu. Pokud kód neobdržíte, zkontrolujte prosím složku SPAM. Podmínkou pro uplatnění slevy je registrace na našem e-shopu a odběr novinek. Kód následně můžete využít v sekci "Dárky a slevy".
Velmi si vážíme vaší spolupráce a důvěry. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete jakoukoliv pomoc, neváhejte nás kontaktovat. Naše zákaznická podpora je zde proto, aby vám poskytla co nejlepší služby.